quintuskanmanfaktisktheta

tjännaaaa!

nu är jag nyss hemkommen från den sjukt härliga träningen.. beachvolleyboll och sola i toppenväder, vad sägs om det? känner att jag faktiskt inte fick upp så mycket ord i huvudet att skriva som jag brukar så jag kanske ska ta lite bilder istället. nej, nu vet jag vilken go ide jag fick! josefin klantrumpan glömde ju sin kamera här, så jag kan ju faktiskt sno med mig hennes pratande kamera ut och ta lite kort på brudsen. hon får fanimej ta och ladda in bilderna på datan sen och skicka till mig. lite besvär får hon allt oxå ha, jag som cyklade som en dåre för att hinna och nu ska posta eller göra nått med skiten. PUSS! ♥


hej jag vill passa i solglasögon.. är det verkligen så farligt, eller kan jag kanske våga mig på ett par wayfarers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0