schteeekigt värre

tjingeling.. nu är jag hemma igen! helt sjukt att det tar 50 minuter till hans tennis, den ligger typ någonstans mitt ute i ett villa område långt bort i rotebro. det gillar vi inte. nu har vi iallafall kommit hem igen och jag tänkte ställa mig och laga lite mat, men kom nyss på att jag ska på ny syn sak om bara en timma, så det hinner jag ju inte. istället är det dags för mig att sticka iväg snart igen, utan mat i magen.. stressigt liv. tillskillnad från oscar som har lagt sig för att sola på balkongen och ser ut som en riktig schtekare. vet inte vad som har hänt med blekfisen, helt plötsligt gillar han att sola.. han till och med bad mig att ställa klockan på vändning, efter en halvtimma. vad händer med världen?


nakenfis, man måste ju bli brun överallt ;)


vackert.. ser ut som vi bor mitt i skogen, HAHA!


nej, nu måste jag stressa vidare.. ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0