she is daddys little girl..

kemi kursprov avklarat nu då iallafall.. vet inte riktigt hur det gick, men jag vet att jag inte kunde räkne grejerna, som vanligt. pratade nyss lite med pappa och vår sommarplanering exiseterar verkligen inte, allt är snurrigt som fan. det ända som är spikat är iallafall kroatien, att det är skolavslutning imorgon och att vi flyttar ut på lördag. för att underlätta lite för mig själv så tänkte jag iallafall börja städa lite smått idag eftersom jag inte kommer vara speciellt sugen på att göra det imorgon, då ska vi bara ha roligt! hehe, mamma orkar inte åka ner hit så om någon är sugen på att köra upp mig och min data och lite väskor till sollentuna på lördag eftermiddag tackar jag inte nej. även fast det blir sjukt jobbigt att städa allt så mutade pappa mig med att jag får fyra hundra då, och de blir väl okej. dessutom betalar de alla mina beachgrejer fram tills vi fixar sponsorer, grymt bra! tack pappa! (a)

nu ska jag hoppa i säng och sova någon timma innan det blir fika och genomgång av sommarfysen i hallen. cyaa bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0