sommarträning

fick äntligen med mig oscar ut för att köra löppass 1, dock tog det en halv timmas tjat och en och en halv timmas väntan, men det var det värt. kunde inte riktigt maxa fullt i minutaren pga att jag kände av mina skador, men det var lika bra så han orkade med. jag körde ganska hårt med honom verkade det som när han sade "jag tror seriöst jag kommar svimma när som helst, Hanna" efter att vi var klara. men det är bra, då vet man ju att man har tagit ut sig ordentligt! ska iallafall föröska få med mig oscar ut nästa vecka på både hoppasset och löppasset.

för er som inte vet om det (såg att det har börjat trilla in massa nya läsare, Välkomna!) så går jag ju på ett rig gymnasium i volleyboll och har därför fått ett tränings program att följa då man ska träna 4-5 pass i veckan (ca 2 gym pass, ett hemstyrke pass, ett hoppass och ett löppass) och det är de passen jag pratar om lite då och då. 



nu är jag och oscar tydligen skyldiga att diska all disk som inte går att diska i diskmaskinen också bara för att vi har varit lediga hela dagen.. och det har ju inte marcus? iallafall så ska vi diska klart och sedan cykla iväg till rampen för att bli ägda av lite småungar, kommer nog upp bilder och kanske nån film sen. haaare gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0