stora och små som körsbär

morsning korsning!
sitter här lite smått nyvaken i köket och har precis käkat upp en stadig grötfrukost, duktigt värre! snart är det alltså dags för mig och ellen att sticka iväg till gymmet. ska bli superkul att se hur gymmet ser ut här hemma, har ju faktiskt aldrig varit där, men det ska det bli ändring på! ska vara grym den här sommaren och gymma och rehaba som fan. det klarar jag, jag ska ju bli bäst! lite själv taggning här, hehe, men det behövs ibland vet ni. det är så typiskt mig att alltid försöka övertala mig själv massa saker.. typ om jag känner mig trött så kan jag övertala mig själv att jag har feber, eller när jag försöker övertala mig själv om att jag inte behöver folk som jag egentligen saknar som fan. och jag syftar inte på angelica, henne vet jag att jag behöver och att jag kommer ha kontakt med!




Kommentarer
Postat av: Angelica paula

<33

2010-06-14 @ 01:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0