they will be in my way after you're gone, leave nothing behind.

hemma igen efter en lång kväll i stan sitter jag här i köket med en stor skål jordgubbar, hehe.. härlig kväll ändå, men kände mig sjukt felklädd! hann ju inte byta om eller fixa mig innan vi åkte utan fick leta fram kontanter och busskort och sedan springa iväg. självklart hade ellen och palle som planerat allt fixat sig.. så ja, felklädd kan man ju minst säga att jag kände mig. filmen tyckte jag faktiskt var riktigt bra iallafall! kände dock igen mig lite för mycket under vissa delar av filmen vilket kanske personligen kändes sådär.. dock var filmen underhållande och rolig då och då. hehe, satt brevid några tanter i mammas ålder som typ dog av skratt hela tiden. funderar på att rekommendera den för mamma och charlotte, så kan de vara någon annans irriterande tanter?

nej, nu känner jag mig alldeles för trött. ska jag komma upp imorgon måste jag hoppa i säng nu.. soltime med pallelito lixoooom! SPANK SPANK FROM MR HANK!


jordgubbar vare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0