svåresfjortisfest

blev visst lite senare än vad jag trodde eftersom vi tydligen skulle hem till mr fagfamily.. hade faktiskt en sjukt bra kväll och märkte hur galet bra våra familjer passar ihop. verkligen sämst humor och alla satt och skrattade åt alla vid matbordet, grym stämning faktiskt! dock sjönk min egen stämning grovt när jag kom in på facebook. det slog mig återigen att angelica kommer inte finnas i falköping när jag kommer tillbaka. om jag kommer tillbaka. har inte kunnat tänka på annat och allt känns bara snopp just nu. vill ha min angelica som jag brukar kunna krama på varje dag nära mig. men det är bäst för henne att vara hemma, så jag är glad för hennes skull att det funkar oxå. för att inte deppa sönder imrn ska jag börja ta tag i min träning direkt och ska pallra mig iväg till gymmet vid elva imorgon bitti med ellen. tur att man har någon som pushar en lite! jaja, tjat om sovdags som vanligt när jag är hemma.. så de är väl bäst att lyda pappa då. godnatt! ♥


schmaales krydda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0