baby jag är ju kung i stan, jag flyger högt som en albatross!

har tänkt massa på att jag ska ta tag i dagen idag och har massa idéer, så för att allt ska klarna lite för mig själv tänkte jag skriva upp allt här, hehe.


- äta upp fruktsalladen som jag gjorde till frukost

- baka nått kul och gott med ellen

- äta det vi bakade (HEHE!)

- köra ett hoppass

- åka till caans butik nånstans långt bort i helvete och köpa beachkläder till mig och annie

- åka till kista (?) och köpa ett par jeans och spana på lite övriga kläder

säkert någonting mer jag har tänkt att göra, men jag tror inte jag hinner mer idag.. i'm a busy womaaan! kanske är lika bra att ringa ellen och få någonting gjort så dagen inte bara degas iväg som den gjorde igår efter gymmet, heehe.



kanske blir nått sånt här gottigt idag som mr Fag och mrs barcelona gjorde för ett tag sen, men vi får se, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0