det luktar drottning, säg vem kan det va?

har förstått att det är nånting som händer i stan varje dag fram tills på lördag då det är kunga bröllop, eller vad ska man säga, drottningabröllop? bröllopet är iallafall på lördag och jag känner mig faktiskt ganska tvungen att åka till stan och kolla. "lär ju vara folkfest!" haha.. vore kul att låna mammas systemkamera för att få lite bilder på våran nya drottning tycker man ju. dessutom ska det vara typ uppträdanden eller nått sånt i kungsträdgården klockan 20.00, får väl se hur kul uppträdandena är, men jag tycker det är skönt att bara vara ute bland folk lite grann.





förresten, kommer vi få nya pengar nu med victoria på istället? det vore ju lite tufft, heheh! tycker man borde kunna mass producera fram massa enkronor med victoria på som man sedan skänker till massa fattiga uteliggare som får använda dem först. på så sätt så sprids ju pengarna inom de olika marknaderna och fattiga männsikor får lite hjälp. jag vet att det är sämst idé egentligen, men vore det inte bra om det skulle funka?


bara jag som tycker hon ser lite mysko ut när hon ler? hennes haka blir lixom fett lång och hennes läppar försvinner, hahah!


nu ska jag steka hamburgare innan jag cyklar till vallen för att köra ett löppass, ha en bra dag folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0