jag drömmer om bröst.

jag drömde någonting helmysko inatt faktiskt.. om paow och hugo bland annat. jag drömde att jag och massa annat folk var i en slags uppbyggd vattenfylld grotta med massa backar och olika strömmar och missions. det fanns många olika "lag", om ca 5-6 personer, som alla hade varsin gummibåt som man skulle åka på igenom strömmarna osv. vid vissa övningar blev det dock kö, så vi fick vänta 4-5 grupper ibland. iallafall när vi stod och väntade på en grupp såg jag att i gruppen framför mig var paow. eftersom att hon alltid verkar vara med hugo började jag titta efter honom men hindrade mig snabbt eftersom att "han inte är bloggare" (eeeh, jo det är han visst.. ?). iallafall så "höll jag ögonen" lite på paow eftersom att hon verkade vääldigt glad och sprallig och precis som en liten 4 åríng stog hon och drog i sin bikiniöverdel och "råkade" visa sina bröst. och där kommer också en konstig sak... paow hade inga bröst, absolut ingenting. lixom mindre än mig och lika stora som en liten baby! jag kommer ihåg att jag blev lite småglad för det.. efter ett tag när hugo kom ner för någon slags trappa som jag uppfattade som en blandning av utseendet av virveln i husbybadet och en tunnelbanetrappa, blev mitt leende ännu större. jag minns att jag tänkte "så killar kan faktiskt gilla tjejer utan bröst? till och med äldre killar! vad bra då, då kanske det inte är det som är fel på mig iallafall".


bild: hugorosas.se

efter det ringde min klocka för typ 17 gången och jag vill ju inte sova bort heeela dagen, så uppstigning för en kvart sen blev det. nu sitter jag och kollar på sex and the city och ska väl ringa hit marcus och be honom fixa frukost till mig sen (a) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0