as they try to teach me how to dance a foxtrot above my head.

godmorgon!

gårdagsnatten måste ha varit den härligaste på länge.. under ett tag blev jag ju så van vid att inte sova själv, så när det väl blev av kände jag mig helt obehaglig. iallfall så har jag ju fått sova själv nu ett tag, som känns som alldeles för länge (!) men igår då blev lite det lite ändring på det iallafall. sov med både cicci och linn och sov som en liten prinsessa, haha! inte bara på grund utan sällskapet kanske, utan även för att allt som jag har oroat mig för med madde löste sig vilket jag är sjukt glad för. sjukt härlig dag det kommer bli idag också känner jag. gick i skolan åtta till nio och nu ska jag och linn lägga oss och schteka lite på balkongen innan vi åker till skolan för att äta lunch. då kan man ju passa på att spana in treornas studentlunch oxå, kulkul! iallafall blir det antagligen beach träning vid tolv tiden idag oxå, sedan hemresa vid fem tiden kanske.. göttmos!






bara för att visa att man faktiskt kan ha riktiga sommar kläder nu ..




hehe, i wish att jag va så brun som jag ser ut att vara på den här bilden... btw, nån som har tips på ljusa korta jeans shorts? och säg inte dem från h&m, de är ju slut i hela sverige. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0