when you feel like a caterpillar in a football

herregud vilken lång dag det har varit idag, och klockan är bara kvart i sex! har hunnit med så sjukt mycket idag känns det som. sofia och astrid va ju här imorse, under dagen har jag städat hela lägenheten och diskat sjukt mycket disk, så jag ska bara dammsuga och putsa lite fönster sen så är jag klar. dessutom så har sofie flyttat in hos mig nu, så nu har jag fått en sambo!  vi har planerat vardagsrummet som jag tror kommer bli grymt! ska ta lite före och efter bilder tänkte jag, så ni får se all den magic sofie gjorde när hon kom. eller så va det bara så att vi båda blev lite inspirerade (all ära får hon inte, hehe). iallafall så tror jag det kommer bli grymt bra! blir så mycket mer hemtrevligt på nått sätt när man är två lixom.  förresten så har det kommit upp bilder på hur det ser ut på terassen nu inför kvällens beach ålle. visst har johan och jocke jobbat på bra med sanden, hehe ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe, snor du äran din lille gris ;) komemr bli GRYMT, alla kommer hänga i vår superheta lägenhet! <33 TACK för en SUPERBRA kväll igår med ;)

2010-06-12 @ 17:30:18
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0