you can't play on broken strings..

drömmen då. kommer inte ihåg jätte mycket efter som det trots allt var ett tag sedan nu, men det var iallafall ett stort gräsfält men när man var längst bort var man typ i edsbergsskolans gympasal på nått sätt. ni vet hur konstigt allt kan vara i drömmar.. iallafall så hade någon lärare fått för sig att vi skulle träna på att ha sex så killarna hade typ en ballong mellan benen och så skulle man låtsas att man hade sex på nått sätt. (flashback från nollningen?) kommer inte ihåg speciellt mycket, men vet att det var folk från bland annat "9E" där och massa andra randoms. plötsligt gick jag med nån kille som jag först trodde va gewers, sen en blandning mellan tim och wille mot en grässluttning. där i gräset låg angelica med en tofs mitt på huvudet och sollentuna united fotbollskläder (wtf?), sen vad det två random tjejer och maria weckman som också gick i min förra klass. riktigt mysko, men jaja.. jag gick iallafall och lade mig med dem medans gewers/wille/tim fortsatte ner för grässluttningen och ut i ingenstans. asså jag fattar verklogen inte var jag får allting ifrån heller, inte direkt sånt jag brukar tänka på på dagarna, HAHA! eller är det? ;)


ett som är säkert är iallafall att jag saknar min angelica paula palm! vaknade under natten av ett sms från tösen och gissa om jag somnade om med ett leende på läpparna. kom hit snygging! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0