klart folk bryr sej om vad jag äter, alla vill ju va som jag?

nu när jag ändå skulle vara så duktig så tänkte jag att det kanske är lika bra med en nyttigfrukost när man ändå håller på...

 

vet inte riktigt än om det är ätbart eftersom jag inte har smakat, men jag åt någonting sånthär liknande hos farmor och farfar och än är jag inte död :)

för er modiga fiskar som vågra prova detta så är det familje müsli, pumpakärnor, linfrön, russin, tranbär, skalade sesamfrön, gojibär och blåbär.. nyttigt va? haha, ni känner ju mej, jag kan inte vara helt nyttig, kan erkänna att jag har ätit en magnus miniglass och lindt choklad innan, men de behöver vi ju inte låtsas om (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0