soooon baby

måste bara säga det att jag tycker det rä super kul att det är så många som frågar efter lösenord till bloggen och sånt, jag ger ju så klart ut det, men ni märker att jag bloggar ingenting just nu.. ska fixa igenom mitt arkiv hade jag tänkt, sedan öppnas bloggen som vanligt igen. försöker nog hinna klart med det ikväll eller imrn, om det inte är någon annan som känner sej sugen på att hjälpa till ;)?


HAHA, mycket vackert! innan jag åkte till sthlm i torsdags.. och jag måste bara säga det. JA, DET VA UNDERBART! konserten i sthlm va väldigt rolig och fin men jag kände mej besviken av att draget vid scenen inte riktigt verkade sprida sej till resten av personerna på sittplatserna så det va många som satt och "tråkade". igår åkte jag och ellen som ni redan vet till gbg och hade ståplatsbiljett där. vi kom till kön runt 5 tiden och blev lite oroade eftersom kön var så lång. men det slutade toppen med att vi stod med en eller två personer på 160 framför oss och såg super bra! vi stod vid "utbuktningen" så när de stod där ute vad det helt fantastiskt! tyvärr är jag istortsett stum just nu eftersom jag  har skrikit så satans mycket, hehe (a) berättar massa mer om konserterna senare. då hoppas jag även på att få låna sofies kamera sladd eftersom jag lånade hennes kamera. inte med flit, den låg i min jacka och kunde inte låta bli att fotta ju? (a)


nej, nu måste jag hoppa i säng. jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0