..





- är jag helt säker på att jag vill en sak är jag riktigt jävla envis och ger inte upp förrens jag får som jag vill!

-  jag har stora händer, hehe!

- när jag föddes hade jag gulsot och jag har fortfarande gul hudton på ex. händer och fötter

- jag har samlat på många konstiga saker i mina dar, bland annat glasdjur och tandborstar

- jag har börjat borsta tänderna samtidigt som jag duschar efter träningen bara för att jag tycker det är så skönt att duscha men det finns inte så mycket att göra så det är lika bra att passa på att borsta tänderna..

- jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon (inte ens familj)

- min mobil är min bebis, sover alltid med den i handen.. eller jag har lärt mej att lägga bort den om jag inte sover själv, men annars då får jag panik om jag inte håller mobilen (a)

- jag har velat göra två olika plastikoperationer sedan jag var liten och jag skulle fortfarande inte tacka nej till någon av dem..

- jag är konstig. vissa dagar känner jag mej glad och stolt över att vara mej själv och vara som jag är.. andra skäms jag för hur jag ser ut och vem jag är och vill helst bara låsa in mej i ett rum och typ dö.. lite så jag känner idag

- pengar & kärlek typ det viktigaste som finns tycker jag. skulle få panik utan nått av de, skulle nog ha väldigt svårt att vara lycklig om jag vore ett fattigt afrikabarn.

- just nu sitter jag halvpåklädd i badrummet tillsammans med datan, lite godis, min mobil och smink.. 

- jag är knäpp som väljer till matte e och fysik b när jag hade g i matte när jag gick ut 9an och inte direkt ligger på mvg i matte a/b 

- jag blir riktigt ledsen om någon säger att jag är omogen eller kommenterar någonting negativt om mitt utseende. 

- jag är en godisgris och lär väga typ 150 kilo när min malsmältningsgrej sviker mej (a)




kan bygga på den här listan hur lång som helst, men nu måste jag fixa mej lite, ska strax springa iväg på möte. hehe, viktig jag känner mej nu (a)


Kommentarer
Postat av: sofie

glömm inte mig din lilla kebabkompis :) smsa mig sen vill snacka med daj lite snögging ;)

2010-04-04 @ 11:26:45
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0