unooneuneettyksi.

tjenahejsanhallådär, en nyvaken hanna här!

hehe, känner att jag är lite ovan att blogga nu asså.. precis som madde sa när hon skaffade blogg eller gästbloggade här så har jag lite svårt att komma på vad jag ska skriva såhär första riktiga inlägget på super länge som lär bli ett ganska flummigt inlägg, hah..

dagens planer är istortsett att jag ska åka in till stan och shoppa, problemet är väl det att pappa inte har satt in pengar, men man kan du alltid tvinga mamma att komma in och betala (a)? innan dess hade jag iallafall tänkt att vara lite duktig och försöka boka ett möta med rudbecks syo konsulent eller vad fan det är de kallar sin studievägledare, haha! mamma har ju pratat med rektorn och massa folk i skolan som säger att det är supermegafull överallt, så bara så att alla vet så lutar det åt att jag är kvar i falköping.. och det känns bra faktiskt!

jag känner bara att jag måste faktiskt skyta lite om hur duktig jag är, hehe, har spenderat två dagar hos farmor och farfar nu under lovet och har typ bara räknat matte och läst i min engelska bok som nu förövrigt är utläst (y) jag känner mej duktig och hade somsagt tänkt att fortsätta på det spåret genom att plugga lite varje dag, ha sånna viktigta möten som te.x. med rudbeck och sjukgymnasten tor och sen hade jag dessutom tänkt att försöka söka sommarjobb :) för er som har läst min blogg lite längre så vet ni ju att jag va inte lite sent ute förra året, så jag känner det var dags att sätta igång i tid iår!


herregud vilket långt och flummigt inlägg det här blev, hehe (a) men jaja, synd för er som ska läsa det, jag slipper ;).. nejni, nu är det dags för frukost, göttans!



är lite småtaggad på att bara göra såhär och bara somna om.. men nejnej, jag ska fortsätta på mitt duktiga spår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0