over my head

tänkte såhär, att undertiden saker är lite småstruliga med tokio hotel konserterna kommer jag inte blogga så mycket eftersom jag tänker ha lösenord. dock lär det mesta lösa sig imorgon, får vi hoppas iallafall! gör det inte det så blir det som ni har märkt typ ingen bloggning alls framtills allt är fixat och klart. sedan så undrar jag en sak, kan folk "straffa en" för saker som hänt för typ super länge sedan? hehe, lixom om jag har gjort någonting dumt för länge sedan och någon skulle komma på det nu? egentligen så vet jag att de är klart att man kan bli straffad för gamla saker, men lixom, finns det tillfällen då man bara ser framåt och låter allt gammalt vara?



kollade nyss på New moon och keeka chilis kebabrullar med den här söta saken, me likeeey!


nej,  nu måste jag visst hoppa i säng! Tack&hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0