31 maj 2010

hej hopp, mådde inte alls bra i morse så inte blev det någon skola för mig idag. riktig tur att vi bara har tre lektioner, och inte gör någonting i stort sett på de två lektionerna som jag missade, hehe! eftersom att jag har fysikprov (wohooo!) sista lektionen känner jag att det kanske är bra att sova och plugga tills dess så att jag mår bra och provet går bra. förresten, på tal om någonting helt annat.. jag är ju överrörlig lite överalt, och min vänstra axel knäckte nyss till riktigt ordentligt men nu har jag ont i höger axeln? vad fan är det för konstig symmetri? någon som har en aning, haha?



hihi, bara för att jag inte hittade någon kulig bild och tyckte den här var knasig... godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0