blaaaahblablaah

dags att återvända till falköping om en och en halv timma, hehe, nationella i matte a imorgon bitti klockan 8 och sedan är veckan igång som vanligt. de flesta treorna är utomlands (eller i broholm) och festar hela nästa vecka så jag lär bli helt ensam på träningen på måndag eftersom ettorna och tvåorna spelar u19 sm, hehe. sitter förövrigt och försöker leta upp datum och anmälan till massa beachgrejer till i sommar, men självklart hittar jag ingenting! det underlättar inte heller att datan hackar och är seg, jag är van vid bättre ;). iallafall så är det dags för mig att börja packa nu innan det blir grillat före vi åker mot centralen. hehe, plugg på tåget, men folk kan gärna höra av sig och underhålla mig lite oxå :) ipoden fuckar ju toarulle så det är ju alltid trevligt med lite glada sms. förresten så kan jag visa upp vad jag köpte i stan igår med pappa och oscar. och till sist så vill jag bara säga grattis till sollentunas u19 lag som just nu spelar final! hejahejaheja sollet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0