daxattbörjapluggadå

sådärja, då va man hemma igen efter ett antal timmar i freja, hehe. ingen träning för mig idag både eftersom jag inte var i skolan under dagen, utan hade feber imorse, men även för min höft fuckade sönder hela dagen igår och idag. istället gjorde jag min rehab (det är fööööör mycket, jag hinner fan inte.. höft, axlar och handleder!), hjälpte till på träningen och satt och fick matte hjälp av nån random mattelärare från lidköping. riktigt roligt faktiskt, han va bra på att förklara så jag förstod verkligen allt han sade tusen gånger bättre än innan. de va också kul för han va helt imponerad över att han tyckte jag var duktig! ganska roligt och väldigt peppande faktiskt, känns som jag inte har fått komplimanger om min matte sen jag gick i typ tvåan.. han trodde tillochmed jag kunde bli matematiker, hehe vi får väl se hur det blir med det... tror fanimej jag ska satsa på mina gamla arkitekt drömmar som jag hade som liten, men vi får väl se. känns som jag måste ta iallafall ett år i usa och spela volleyboll och dessutom få grym engelska på köpet. men vi får väl se hur det blir med det också.

riktigt onödigt och ointressant inlägg, hehe, men jag skriver det jag tänker och de va visst bara tråkig skit i tankarna idag. synd för er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0