do you think i look like mrs g? hope nooooot

tjingplingsommarfling, sitter och töntar skype med kondomis & skellefteåfittan, eller vad det nu var vi kom fram till att de heter, och skypar.. lite små trevligt faktiskt, trots att min mic inte funkar så jag måste skriva i chatten, eller jagvet inte ens om de finns nån mic här? men brukar de inte göra de på laptops? skitsamma, som avin säger, jag snackar bara skit på min blogg.. synd för er som läser :) iallafall så snacka jag lite med lite tjejer, så det blir att gå till rudbeck imrn"bitti" och träffa folk, sen ragga upp anna och käka pizza och glass på berget eller nått.



nu är det dags för lilla mig att hoppa i säng, tackohej från en gangstahtjej!

Kommentarer
Postat av: josefinedholm

hanna du är fanemej sjuk i huvet! ;D och jag gillar det!

2010-05-15 @ 10:59:37
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: hankyyyyyyy

jagvet, hahhah! är jag inte bäst typ? ;)

2010-05-23 @ 22:59:55
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0