kom upp från stationen efter att ha lämnat josefin för snart en timma sedan.. tror ni vi lyckades bra eller? självklart så kommer josefin på, typ fem minuter innan tåget går, att hon glömt sin handväska med nycklar, kamera och allt i. bra jobbat bruden! så självklart blev det upp till mig att cykla hem fort som fan och hämta den, men med tanke på den korta tiden så förstår ni väl själva att jag inte hann. men jag försökte, cyklade som en galning och fick många undrande blickar på den korta vägen. hann iallafall inte säga hejdå till josefin, fisk oxå! menmen, jag träffar henne om exakt en och en halv månad, 16 juni mer bestämt. då är det dags för oss att åka till kroatien igen, fy satan vad roligt vi kommer ha det då!



DU ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: josefinedholm

ja fy fan vad vi kommer ha kul! och förlåt för jag glömde den (a) hihi :P

2010-05-30 @ 21:38:54
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0