följer med proppis till godislagret snart. så ni vet... och blir avis!

hemma efter en ganska kort men jobbig skoldag, utvecklingssamtal, teori, träning, gym ensam och mat. dagens höjdpunkt var verkligen teorin då vi fick spela ett spel där vi skulle visa kort på hur mycket vi håller med om olika påståenden om oss allihopa. jag tycker jag hade bäst åsikter (så klart) men tydligen var det inte så många som höll med mig när jag satte en etta (jag håller inte alls med, typ) på mig själv till påståendet "jag är rolig och får folk runt omrking mig att skratta". jag tycker verkligen inte att jag är rolig på något sätt, eller visst, jag kan vara lite blond och klantig ibland, men vem är inte det? iallafall så satte alla andra tjejerna 4 (dvs max, "jag håller med helt", typ) är det då jag som har dålig självbild eller de som har dålig humor?



min och josefins humor, hahahaha, sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0