förlåt för att jag förstör för er.

allt är verkligen åt helvete just nu. jag mår skit psykist och det leder väl till att jag känner mej dåligt fysiskt också. jag vet inte hur min kropp egentligen mår, men det spelar ingen roll. jag klarar inte av att träffa folk så som jag mår nu. blir antagligen ingen skola för mig imorgon heller, om jag inte mirakulöst skulle vakna upp och allt skulle varit en mardröm. allt som jag har jobbat för den senaste tiden är förstört och allt är verkligen åt helvete. det ända som jag vet att jag verkligen skulle behöva nu kan jag inte få, på grund av mig själv. jag har verkligen förstört allt. lutar åt att flytta hem och börja om nästa år, men vi får väl se om de vill ha mej där. vill bara säga ett stort jävla tack till madeleine fogelmark och angelica palm som har hjälpt mig så sjukt mycket här i falköping. ni är riktiga vänner. fy fan vad bäst ni är! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0