homogaybögbihejsantjenahallå

nämen ser man på... kolla här vem jag nyss råkade bli vän med på Facebook.. Mr B i Bisexuell! hehe, och ja, det är den rätta krille. han skrev om hans FB på sin blogg nyss så psssssh ellen.. iallafall så va sniff (aka alexander hresan) hos mej då och såg bild på Krille och typ fick panik. hej jag är homofob? nej, eller jag vet inte vad det va för nått med alex, han kanske alltid har kännt att han själv är lite bög med är för blyg för att komma ut och kände sej därför avis? antagligen inte va, hehe.. kändes iallafall konsigt som fan, jag som älskar bögar och hela livet har velat ha en bögkompis! en sån riktig bög som man kan diskutera kläder, killar och annat kul med, fatta kul eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0