inte ens bänkad (y)

bajskvällen fortsätter lika underbart med meddelandet att jag inte får spela u19 sm. istället är det visst några 92or som i stort sett har slutat som ska få vara med, tycker det är väldigt konsitgt att varken jag eller annie får vara med med tanke på att vi båda (?) var uttagna till laget förra året och det är ju knappast så att vi har blivit sämre? tränarnas val och inget som går att ändra, men en liten fågel viskade i mitt öga att tränarna inte toppar laget.. iallafall inte enligt de flesta. vet inte riktigt hur jag ska reagera, men jag känner mej bara sjukt jävla besviken och ledsen, hade verkligen sett fram emot u19 sm. får se vad som händer nu, är lite småsugen på den där newyork resan pappa pratade om. kanske ska kolla om jag hittar några sista minuten biljetter till... imorgon? annars så kan jag vara hemma och träffa folk och sen kanske åka tillbaka hit på fredag dag och gå på maddes och deras white satisfaction fest. inte precis det jag ville skulle hända, men man får väl göra det bästa av situationen. bleeh, där försvann det lilla bra humöret jag hade för kvällen. kemiprov imrn, kan inget. funderar på att ringa mamma och be henne sjukanmäla mig, har verkligen inte lust med nånting nu. vill bara sova och komma hem. tackohejdå


det var ett tag sen, hehe.. söta småtjejer

Kommentarer
Postat av: avin

hahah texten där uppe, med rosa färg "volleyboll kan inte bli bättre EN med er"...FAIL ;P

2010-05-11 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0