jag är en looooser baby!

sådärja.. nu är jag äntligen framme i falköping. seriöst, vad är det med sj och förseningar? på vägen hem blev vi nästan tre timmar försenade och nu påväg tillbaka blev det lite över en timma försenat. alltid har de nya saker att skylla på, i vintras var de värmen, nu blixten och lite då och då är det allmänt fel på tågsetet, vad blir det i sommar.. "tågfel pågrund av värmebölja"? jag håller med visdomsorden från facebook gruppen "SJ AB blir BAJS baklänges" hehe!





bara för att jag fick den låten i huvet, hehe (a) GRYM REFRÄNG! ;)


nej, nu ska vi inte sitta och snacka skit (och bajs) om sj, men lite irriterande är det ju faktiskt att alltid komma fram sent. förövrigt ska jag nog ragga hit alex för att kolla lite kenny starfighter, hej vi kollar på barnprogram! annars så händer fakiskt inte så speciellt mycket och jag har nog inte så mycket intressant att skriva om så det är nog bäst att jag slutar och börjar packa upp och bestämma kläder till imrn. brukar ju alltid bli lite små stressigt när mr. sniff sover här, haha! men ha en bra kväll och sovgott allihopa så lovar jag bättre uppdatering imrn, och ännu bättre när jag får tbx min riktiga mobil så jag kan börja mobilblogga. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0