jag är hungrig

skräll att jag kom hem för två och en halv timma sen typ och inte har gjort någonting vettigt utom att duscha. känner att min diciplin är sådär.. inte bra! speciellt inte när jag har prov imrn och på torsdag och dessutom fyra stycken nästa vecka, kul! jag vet vad jag ska göra i helgen iallafall.. plugg kanske? nehe, faktiskt inte.. istället så kommer josefisen upp hit, LYCKA! det var alldeles för länge sedan vi träffades och antagligen är det här sista gången vi ses innan kroatien vilket känns sjukt overkligt på nått sätt. jaja, ingen bryr sig.. ääh, är det någon som har pluggtips? jag tar lixom aldrig tummen ur röven och gör någonting..


hmm, typ förra vintern.. smexig min jag klarade av att få till!

POOOOSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0