jag är visst inte blond längre, eller varför har jag knappt gjort någonting puckat sedan jag skaffade den nya kategorin? irriterande ...

hörninini, nu är det nog dax för mig att hoppa i säng. men innan jag gör det så vill jag bara ställa en liten allmän fråga, vad tycker  ni om att läsa om? eftersom jag precis har kommit igång med bloggen igen efter tokio hotel incidenten i mars har jag bara ca en tredjedel av så många läsare jag brukade ha då, så vore det lite bra att veta vad ni tycker är kul typ, så jag kommer upp tre nivåer till...minst!

hoppas på massa svar nu under natten, så jag får massa ny insperation och blir superglad imorgon eftermiddag när jag bloggar igen (ska ju spela hela dagen imrn sedan återvända till staden som gud glömde, så uppdateringen kanske inte kommer vara toppen).. godnatt!



man märker verkligen hur mycket folk verkligen betyder för en när man har varit iväg från dem ett tag, syftar både på folk hemma och i fkp. i kinda like you, guys!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej puffen! <3 hoppas det går grymt i big step och att du är taggad på en film tjockis kväll :)?



ps. tycker du ska skriva mer om mig ;)

2010-05-23 @ 11:32:13
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
Postat av: frida

jag tycker det vore kul att läsa lite mer om hur det är på rig. jag spelar volleybol och det vore kul att se nån film på när du spelar typ:)

2010-05-23 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0