jag vill ju va som du dubadubidubaaa!

satt nyss och tittade på det tionde avsnittet i Bella & Tyra show där kissie var gäst och förstod precis komiken med hennes blogg. jag har aldrig riktigt sett hennes blogg som rolig, utan har klickat in på den då och då för att "hänga med och se vad som händer" helt enkelt. när jag nu ser kissie, eller alexandra som jag antar att hon var, förstår jag verkligen hur patetisk och sjuk inte bara kissie är utan även alexandra nilsson. genom att helt öppet framför bella&tyra säga att hon inte tycker om dem, vägra svara på frågor och sitta och vara allmänt bitchig visar alexandra att hon och kissie faktiskt är istortsett exakt samma person. herregud vilken tjej, tycker nästan synd om henne. känns som att kissie startade som en rolig grej och blev till en väldigt mycket större grej än vad som egentligen var tänkt, som hon nu är fast i. kanske ska ringa upp bruden och fråga om jag ska hjälpa till? ;) eller nej.. jag kanske ska börja med falköpings egna lilla "kissie"?



här såg hon ju iallafall trevlig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0