joherettmoddoffis

ingen filmtime med sofie propp ikväll som vi hade tänkt, istället lägger jag mig nu i sängen tillsammans med min kladdkaka och mitt naturgodis ensam. tänkte att om någon känner sig lite sugen på att komma hit äre bara att slänga iväg ett sms fort som satan, först till kvarn, hehehe. känner lite för att gråta ikväll tror jag, det började ju så bra på träningen, så jag funderar på att se "allt för min syster" som jag har hört är rikitgt bra. nån annan som har nått film tips eller så inför imrn då vi tänkte mysa till det rejält eftersom lilla palmis blir stor då, grattis i förskott säger vi till henne!




vill någon kolla film med meeeej? (a) sadface från sofie bara för jag inte kan göra så, hehehe..


nattinatti


Kommentarer
Postat av: Sofie

EEEY, imorgon kväll ska vi se film!!

2010-05-19 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0