kenny starfighter

låg och kollade på kenny starfighter när sniff kom på att han var tvungen att träffa simon för ett litet... ärende så här sitter jag och väntar på honom i min ensamhet, haha! sitter förövrigt och snackar med min tränare hemma som gav mej ett super besked när han nyss sa att jag kommer få spela så mycket min kropp klarar av under bigstep, wihu! ska bli superhärligt att få spela med sollentuna igen, u17 sm var ju sist och tyvärr blev det inte speciellt mycket spel för min del under den helgen. iallafall kanske det är dax för mig att släppa u19 och u17 sm och blicka framåt istället, ska ju satsa på att bli hel nu så jag kan träna fullt och bli grym nästa säsong!


kanske ska ta och tvätta lite för att få tiden att gå fortare, för tiden går ju fort om man har roligt, hehe..



ojoj, nu kom alex tillbaka... woho!  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0