melodifestivalen är ju nu, det hade vi helt glömt bort!

tjing pling, sitter inne hos angelica svettig och glad med iskalla fötter.. hoffmaestro i högtalarna och galna blattebarn utanför, det är wetterlin det! annars så har det väl inte hänt mycket idag, hade iof franska som faktiskt kändes ganska bra trots att jag inte hann plugga super mycket. annars så är det som ni vet sjukt jobbig skolvecka för min del, så tyvärr kommer bloggen åt sidan lite. dessutom ska jag göra ett frivilligt kemiprov så jag höjer mig de där tre jävla procenten till vg. tänker fan inte ha g i kemi a, pinsamt ju!

för att inte haka upp sig på allt tråkigt så kan jag ju berätta att jag, astrid, sofia, cicci och nån random beachhandbolltränare (?) spelade beach efter träningen idag, därför jag kom hem så nedrans sent, haha! inte för att det var speciellt seriöst eller att det gick så bra, men det var kul ändå. premiären kan man ju inte satsa allt direkt.. en annan mega rolig sak är att josefin kommer imorgon! vet att jag redan har nämnt det, men jag är så cp glad! har ju inte träffat henne på hur mega länge som helst..


typ första gången vi träffades alla blue babes togs denhär bilden.. vi är bäst!



iallafall så ska jag duscha av mig nu, känner hur jag stinker, haha.. stackars angelica som sitter mittemot mig. tackohej, bloggar igen innan jag lägger mig hoppas jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0