muppkorv

neheni, det är nog bara jag som kan misslyckas så mycket... jag kommer till skolan och möter sean, tror ni inte han berättar att de redan har haft provet då eller? jo självklart hade de ju flyttat provet, vilket de bestämde imorse.. kul för mig då! funderar på att maila min lärare och berätta hur det är och kanske göra det på sovmorgonen imrn, men taggad man är på det eller?

förresten, är det någon som vet om det finns en "posten" i falköping, och isåfall var? josefin glömde ju som tidigare nämnt sin väska här och jag tänkte vara lite snäll och skicka ner den till henne igen om det nu går. ska nog ragga med mig lilla angelica till staden för att se om man kanske hittar ett postkontor. det är ju så sjukt härligt väder så jag tycker faktiskt man förtjänar att vara lite ute även fast man inte mår toppen. så det så !



HAHA, var bara tvungen att härma mig själv när jag var liten.. ni som kände mig då (typ bara josefin) vet ju hur jag såg ut när jag var sur. för er andra så såg jag väl ut ungefär som på bilden minus fingret, snygging!

Kommentarer
Postat av: josefin edholm

haha ja faktiskt ungefär precis sådär ;)

2010-05-31 @ 17:00:58
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: cajsa

HAHA, sådär gjorde jag också när jah va liten.. gör inte alla barn så?

2010-05-31 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0