my converse brings gran and granny to the stad, and they're like "åh vad fina!"

inte helt fel att komma till skolan och få reda på att efter en timmas biologi så har jag hål till halv ett, hehe. så nu sitter jag här inne i mitt rum och förösker få in de jävla franskaglosorna (tack gud för glosboken!) medans jag lyssnar på farmor och farfars bridge snack. herregud vilket spel, sjukt komplicerat och så sitter de och analyserar varje drag de gjorde och trumf hit och bräda dit, hehe. förresten så hade ju farmor och farfar med sig mina converse från skåneland. tyvärr var det inte riktigt den hallonröda färgen jag hade tänkt mig som josefin köpte, istället blev det nån vin/"oxblods" röd färg. inte för att jag vet vilken färg oxblod har, men både jag och ellen tyckte det lär bra, så härmed är färgen döpt till oxblodsröd. iallafall så var skorna helt okej ändå, eller vad tycker ni?




gillar iallafall att de är annorlunda och det inte är så många som har färgen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0