sillarsönderbaby

sådärja, gårdagskvällen blev kanske inte precis som vi hade planerat om man säger så.. skulle egentligen stuckit till porris och umgåtts lite med honom och hans kompisar, men nejnej, självklart sticker de till skara. orka det lixom! iallafall så skulle de smsa när de kom tillbaka till stan så kunde vi "efterfesta" med dem, så medans vi väntade fördrev jag och josefin tiden med att leka på omegle och chatroulette. herregud vad mycket konstiga kåta gubbar det finns där! men det finns faktiskt oxå kul folk som te.x. våra söta lilla norrman som drev med oss hela tiden, haha! vid ett tiden tänkte vi iallafall "vila" lite, ni kan ju tänka er hur det gick... vaknade vid åtta imorse båda två, sura som bin över att vi inte  hade vaknat tidigare. hehe, nu sitter iallafall josefin och fixar sig medans jag sitter lika ful och nyvaken vid datan eftersom jag inte orkar fixa mig. ska ändå bara sitta inne och plugga hela dagen, trök som fan.. men a man's got to do what a man's got to do!


vackert värre... jag kanske ska sätta igång och fixa mig lite ändå? HAHA!

Kommentarer
Postat av: sanna

ojoj, vem är porris?

2010-05-31 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0