smycken

tänkte visa upp lite saker som jag har köpt den senaste tiden.. jag har tänkt börja med smycken och sedan gå vidare med skor, kläder&bikinisar. förhoppningvis är det någon som vill läsa det, annars säger jag som jag skrev tidigare! skitsamma, jag tycker iallafall att det är kul att gå tillbaka och kolla när jag köpte vissa saker etc. så det så!


döskalle ringen vet jag att jag är sist med i stockholm att köpa, men det är ju inte fel att vara först i falköping, hehehe! 




titta här! jag har lyckats få tag på både den "miniblogghypade" blåaringen, fjäderhörhängena och halsbandet.. inte super dåligt fixat iallafall. eller juste, jag glömde det bästa... jag har inte betalat nått av det själv!




alltihop utom döskalleringen går att hitta på vissa H&M butiker (och är därför riktigt billigt!), som går att hitta på glitter lite överallt.


Kommentarer
Postat av: maja

åh, jag vill oxå bo i stockholm! inga av de grejerna finns kvar här i de mindre städerna..

2010-05-23 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0