tacktacktackigen!

sitter här förvånad och glad i mitt rum och funderar lite medans jag väntar på lilla pappsen som duschar. jag hade skrivit på min msn att jag skulle behöva låna ett f-kort i helgen, vilket jag har gjort många gånger förut utan respons, men idag var det annorlunda, hehe.  frallan skrev att han hade ett vilket gjorde mig super mega glad, när han sedan vill komma och lämna det här i regnväder kunde jag inte annat än att bli chockad. hur kan någon människa, som jag förresten inte känner, vara så osjälvisk och snäll? riktigt kul att se att det finns pärlor bland svinen iaf, hehe.




nu tycker pappa det är dags för mig att börja tänka på refrängen, så det är väl precis det jag ska göra nu. godnatt, hoppas det inte regnar lika mycketl som igårnatt här i fkp. herregud vad det vräkte ner, tror inte det fanns någon (utom astrid) som kunde sova ordentligt, eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kunde inte sova alls igår typ..Men Frallan är one of a kind! :D

2010-05-20 @ 23:39:41
Postat av: Frallan

Luugnt :) vem har kommenterat över :D ?

2010-05-27 @ 12:05:20
Postat av: hankyys

hmm, tror det var madde :) inte helt säker dock :p

2010-05-27 @ 21:24:50
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0