that's the spirit guys!

DET ÄR KRIG SOM GÄLLER NU OCH VI MÅSTE INSE ALLVARET, ÄVEN VI SUPPORTRAR. GE FAN i snack om kvartsamtal, avångsrop och annan skit. Det FÖRVÄRRAR BARA:
DET VI SKA GÖRA NU ÄR ATT KNYTA NÄVEN OCH GE OSS FAN PÅ ATT STÖDJA LAGET FULLT UT. Råsunda ska vara ett helvet för motståndarna. Ultras NORD M.FL., ni som anser er vara ledande på denna front.


SE TILL ATT FIXA NGN AKTION NU SOM KAN HJÄLPA LAGET? STÖD på träning? Bengaler? spelarbussmottagning? NÅGOT SOM KAN TÄNDA LAGET. Pumpa in adrenalin i spelarna istället för osäkerhet.
JAG ÄR FÖRBANNAD, jag kokar av ilska av att AIK ligger sist i tabellen. Jag är inte förbannad på ngn enskild individ utan bara på situatio...nen. EXAKT SÅ BORDE ALLA ANDRA REAGERA OCKSÅ OCH SEN GE SIG FAN PÅ ATT ÄNDRA PÅ DET,


inte skylla på andra.
Borde ha kvarttsamtal med de jävlarna som "tycker det är kört o.s.v."
DET ÄR INTE KÖRT OCH VI ÄR INTE BAJEN, ingen jävla loser-mentalitet här.

DAGS FÖR OSS ATT VISA HJÄRTA NU OCH STÅ UPP FÖR LAGET. Vore jävligt mäktigt om vi kraftsamlade nu och gav fan de resterande matcherna innan våruppehållet. Sju...ng sönder rösten, dra med din morsa/kompis o.s.v.


DET ÄR NU OCH INTE I HÖSTAS SOM VÅRT STÖD BEHÖVS SOM MEST.

JAG VILL INTE SE AIK I SUPERETTAN NÄSTA SÄSONG OCH SKA GÖRA EXAKT ALLT SOM STÅR I MIN MAKT FÖR ATT FÖRHINDRA DET, TÄNKER DU?



hej, jag är AIK:are, hehehe.. ? men det är bra att folk har orken, blev iallafall inte lite taggad på match när jag läste det. vad säger folket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0