thinkin' tatuering

hittade nyss de här bilderna på tatueringar som folk har gjort som jag hade sparat på datan fur super länge sen.. hur tänker man egentligen när man gör en sån här tatuering?


hej jag gillar barnprogram och seriefigurer?








hej jag vill se ball/läskig ut?





inte för att skryta... men det är jag som är spindelmannen(?)



haha, vi tjejer ettor här i falköping har länge snackat om att göra en fin liten tatuering som symboliserar oss och våran tid här. josefin och jag har oxå snackat om att göra en liten tatuering som symboliserar våran vänskap.. vi får se, det vore ju ballt med en tatuering tycker jag, men tänk om man ångrar sig? tänk vad äckligt det kommer se ut när man är gammal och rynkig och har en tatuering? iochförsig är det ju inga mega tattos vi funderar på, kanske bara ett litet hjärta på nått ställe som är lätt att dölja. vad tycker ni, är det dumt att tatuera sig och vad tycker ni man ska tänka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0