all the small things

men piss oxå, varför vill det inte bli varmt i den här skitstaden nångång? hörde från folk hemma att det tydligen har varit toppen väder och tydligen fanns det tillochmed folk som gick ute i shorts! lite skillnad mot här i falköping när jag typ började småfrysa för att jag gick runt i uppvikta jeans. jaja, jag kommer hem i helgen och hoppas på att ligga och schteka i solen lite mellan matcherna (a). förövrigt så gick dagens träning bajs och slutade med att jag flydde in i gymmet för att rehaba, helt galet att det kan gå så dåligt, kände mig inte som en volleybollspelare någonstans! inte bra, hehe, men de är bara för mig att ta nya tag. måste ju bli grym till i helgen, haha, det är ju pinsamt om jag kommer hem och suger. jaja, jag ska ta en snabbdusch nu och sedan ladda om med film och kladdkaka! någon som är sugen på att joina kanske? puss



ni skulle bara våga sno min kladdiga baby!

Kommentarer
Postat av: sofie

gärna (a)

2010-05-17 @ 20:10:18
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0