iggabildencheckanailsen

förresten folk, jag har tänkt att visa upp lite av det som jag shoppade när jag var hemma under kristihimmelfärd.. det var ju inte super mega mycket, men jag själv tycker det är roligt att gå tillbaka och kolla när jag köpte vissa saker och sånt. så skiter ni som läser fullstädningt i det jag har köpt (vilket jag tror oxå) så äre ju bara att igronera inlägget så kan jag själv läsa det nångång, hehe. för er andra som kanske möjligtvis bryr er lite så tänkte jag fotta det imorgon kanske, så kommer det nog upp under veckan. iochförsig så är min kära farmor och farfar här, de kom idag, och så kommer min beloved daddy imorgon kväll så det blir fullt hus här.. men jaja, vi får se, jag förösker få till det under veckan, annars så blir det en annan gång!

har förresten vågat mig på den här rosa tokfärgen på både händer och fötter denhär gången, och nej ellen, folk här i falköping verkar inte ha fattat att det är snyggt än.. sega jävlar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0