monkeygirl&donkeyboy

nehe, lat som hon är orkade inte lilla soffan sticka till godislagret, men det kanske var bra. elit satsning nu för fan, volleyboll elit ftw! på tal om volleyboll så har vi friluftsdag imrn och då ska väl iallafall de flesta volleybollare + typ 40 pers till spela beachvolley. tror det skulle bli en toppen dag om det blir fint väder, tyvärr lutar det nog åt regn och lera.. kanske är mys det oxå, eller vad tror n? dessutom är det ingen vanlig volleyboll träning imrn heller, istället är det den årliga omgången av speedboll. då klär varje lag ut sig till någonting kul typ (och det är all in när det gäller utklädnaden asså!) sen spelar man typ handboll medans bollen är i luften och fotboll när den är på marken, eller nått sånt. känns lite komplicerat för mig som inte fattar några sånna där konstiga regler, gissar på att jag gör bort mig, men jaja... det är visst sådan jag är.



vad sägs om ett nytt smekmans förresten, apan kanske?


nej, vet ni va.. istället för att sitta här och skriva gojja ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sedan ta en tidigkväll och gå och lägga mig så jag får lite sömn innnan alex tittar förbi. fisken börjar ju inte förrens tolv imrn så han kan ju sova ut, glidarN^ där, hehe!

på tal om någonting helt annat så kom jag på en sak.. visst finns de dem som jobbar med datorer mycket och sånt som har sånt där "skydd" som ser ut som en silikonkudde under handlederna när de skriver? för mig svider det mega mycket när jag skriver eftersom jag sitter med handleden på skarven på bordet så jag funderar lite på var man kan köpa sådana och vad de kostar ungefär? någon som vet, hehe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0