godnattsommaren

min sommar som jag trodde skulle bli chilleririllpill blir inte riktigt som jag hade tänkt mig, istället blir det antagligen massa träning och beach spel, vilket kommer bli super roligt! ska spela med annie och vi har börjat kolla upp lite matchkläder & turneringar etc. tror det kommer bli grymt! vet att linn & sofie och angelica & marlene (?) ska spela massa beach i sommar, även fast jag och annie kanske inte är i samma nivå än så jävlar ska ni få smisk på era små beachrumpor nästa år (iallafall av mig, om jag och annie inte spelar tsm nästa år).


här solar vi beachrumpan, hehe.. (btw, hej jag har fått mycket större rumpa nu! vill nu få ass kör benpress 150kg minst 3*15 per dag. det ger resultat, haha!)


förresten så sitter jag och pratar med christer på msn som nyss nämnde att anders kristiansson himself satt och kollade på andra set och skiljet i finalen mot södertelge. tydligen satt han och kommenterade spelet ganska rakt under kameran, tror jag ska sätta mig och lyssna på vad han tyckte, hehe! men ikväll blir det inte iallafall. nej, nu ska jag sova! godnattis


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

SV: Haha nej det gör jag inte, tack för varningen! :D

2010-05-26 @ 23:44:02
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: J U L I A

SV: Men det regnar ju mycket mer i Englad, så lite tacksam får man vara!

2010-05-27 @ 07:53:05
URL: http://hagerblom.blogg.se/
Postat av: Tilda

Svar: Ja du (: typ leksakslådan (; (;

2010-05-27 @ 14:01:24
URL: http://tildagickforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0