you found me- the fray

någon som har märkt att jag är lite knas och inte är rädd för att ta kontakt med folk som jag egentligen inte "bryr mig om"? om inte, så vet ni det nu.. eller ja, jag är kanske inte alltid sådan, men när jag är på humör kan jag fucka ur helt galet mycket. iallafall så på tågresan tillbaka hit till falköping så satt jag på stolen närmast gången, brevid mig på andra sidan gången satt en kille som vad 19-20 års åldern som såg helt okej ut och eftersom jag inte hade något bättre för mig på tåget utan ipod så satt jag stor del av resan och lyssnade på honom och hans kompis. vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har alltid varit intresserad av folk i militären och sånt.. tyckte väl mest det var tufft när jag var liten och så har det satt sig kvar typ. iallafall så hade han militärkläder på sig vilket gjorde att jag tyckte de var riktigt roligt att höra vad han och hans kompis pratade om. att han även kollade åt mitt håll nästan lika ofta som jag kollade åt hans gjorde väl det hela lite mer intressant oxå. jaja, till poängen nu! jag hörde hans kompis prata i telefon och nämnde då denhär killens namn som jag lade på minnet.. igår kväll när jag satt inne och tråkade vid facebook istället för att plugga bestämde jag mig för att kolla upp vem snubben var, jag hittade honom och valde att lägga till honom..

när jag då tre minuter senare fick ett meddelande där det stod: "Hejsan, är det tjejen från tåget? Hur lyckades du hitta mig? Vem är du föressten:D?" blev hela min kväll blockerad av en rolig konversation med en 90:a som har varit med i dansbandskampen (och inte lyssnar på dansband!) haha.. lite kul historia tycker jag, inte sånt man vågar göra varje dag. även fast jag nästan tycker att man borde det ibland. det är ju aldrig fel med nya kontakter lixom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0