maj, maj, måne jag kan lura dej till skåne.. tyvärr.

efter att ha tjockat mig i kioskerna under volley2000 kände jag mig riktigt jävla fet igår, så jag och angelica bestämde oss för att ha en nyttig kväll. tydligen så va angelica super grym på att laga sallad så det bestämde vi oss för.. efter en timma på ica, hehe! iallafall så var det grymt härligt att ha en helkväll med lilla paula som snart ska flytta hem. jag känner att jag börjar få lite minipanik över att det snart är sommar. även fast jag såklart vill ha sommarlov är det så mycket som händer då. angelica flyttar hem, vi byter lägenheter, jag måste hitta sommarjobb, måste planera sommaren i övrigt, osv.





nyttigt värre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0