happylikehell

ojoj, vilke lycka! trots uppdatering som ett ruttet popcorn har jag fortfarande kvar lite läsare, vilken boost.. iallafall så vi muddie och pulliwer här igår och tokade runt. käkade mina och alex gamla ruttna popcorn och lekte med äckliga gurkor (liv, hehe?!). förövrigt händer inte mycket, utom det att angelica och cicci nyss knacka på för att berätta att någon hade lagt ett bananskal i deras brevlåda. troligen någon utav killarna, moget! usch, en stor nackdel med att bo tillsammans med massa kompisar är sånna här irriterande grejer.. att folk inte kan växa upp! iallafall så sitter jag och "pluggar" franska medan jag raggar kemibok, väntar på att mamma ska ringa mej på skype och hjälpa mig med svenskan och medans jag försöker få tag på främlingen "Henke" som tydligen har min biologibok. fan asså, jag måste ha den ikv, biologiredovisning på måndag lixom.. fuckit (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0