i wanna wake up where you are

genom att tönta facebook och bloggar har jag härmed slösat ännu en timma av min dyrbara helg, haha. typ hela rig åker iväg till gislaved ikväll för att spela u21-sm, men lilla jag får inte följa med. istället blir det mys här i 23an med Angelica, Cicci och Madde. lilla araben klagar på att vi aldrig äter så nu ska hon tvinga ner oss till ica för att handla, sen blire taco kväll made by muddie, gottis! Funderar starkt på att sätta igång med plugget nu för att kunna chilla sönder ikväll och bara umgås, haha! kanske borde städa lite, jag upptäckte att det var mycket damm i mitt rum för att det var dammigt i onsdags kväll, kanske va lite småtrött när alex kom skuttandes vid tre på natten. iallafall så är det så dammigt i mitt rum att man får dammhosta = inte bra!









tackohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0