varken tomater eller vänner växer på träd

en  morot och en burk småtomater mättare är det dags för mig att hoppa i säng nu. eller egentligen så var det väl dags för länge sedan, men jag har inte kunnat sova.. mår inte speciellt bra just nu. eller just nu, för stunden mår jag lite bättre, men det är bara för att jag pratar med världens bästa Madeleine Fogelmark. tycker synd om er som inte har så bra vänner som jag har. faktiskt! med de orden vill jag bara säga godnatt och så vill jag fira lite extra för jag är snart uppe i mitt normala antal läsare, iallafall för dagen! tjohoooo.. godnatt



Kommentarer
Postat av: klara

tomater växer väl visst på träd? eller?

2010-05-31 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0